1mom1 Bebeğim 9 günlük vajinanın içi dudakların kenarında beyaz bir akıntı var , çökeleğe benziyor diye tarif edebilirim ,ilk zamanlar çok vardı gittikçe azaldı biraz ben silmeye çalıştım,nedir bu bilen var mı normal mi doktora götüreyim mi bunun için
plankton 1mom1 sakın silmeyin bu aslında koruyucu bir katman. Kaka vs yaptığında da bebeğinizin enfeksiyon kapmasını engelliyor. Bana doktorum silmemeye çalışın kaka bulaşmış olursa mümkün mertebe sadece kakayı silin demişti.
suleipek_ 1mom1 ben hic gormedim duymadim boyle birseyi . Normalde olabilir tabi ama bence doktora gidin
TulayGeriDon 1mom1 bizde de vardı. Banyo da yıkadım sildim olmadı. Sonra kendiliginden kayboldu yavaş yavaş
1mom1 plankton ilk zamanlar dudakların iç kısmı tamamen doluydu ben silmeye çalıştım temizlensin diye şimdi sadece iç kısmında var az ama temizlenmiyor da zaten biraz zor yani , teşekkür ederim 💐
aselkus09 1mom1 normal bi durum bnm kizimdada vrdi ilk dogdugunda. Zamanla gidiyor. Biz fazlaydi biraz islak bi bezle sildk. Doktoruda gordu birsey demedi. Bunun icin goturmene gerek yok bnce icini ferah tut😊
Minigim38 1mom1 silmeyin onu vücut kendisi emerek yok edecek orayı silerseniz vajinal yapışıklık oluyor