Merhabalar bebeğim 51 günlük ve huzursuz bir bebek sadece kundakla uyuyabiliyor sürekli ağlıyor, ama sürekli, gaz sancısı değil başta gaz dedik fakat 40’ı çıktıktan birkaç gün sonra gazını kendi kendine rahat çıkarmaya başladı. Sabah ağlıyor 8.30 tan 10’a kadar sonra göğsümü emerek uyuyor akşam başlıyor 7 de 10 a kadar ğöğsümü emerek uyuyor. Yani kriz anları sabah ve akşam. Şey diye düşünmeyin aç ondan ağlıyor kriz geçirdiğinde göğüste tutmuyor. İki emiyor ağlamaya devam iki emiyor ağlamaya devam bazen emmiyor kıpkırmızı oluyor direkt kaldırıyorum pış pışlıyorum. Öğlenleri her bebek gibi ağlıyor. Normal yani kriz geçirmiyor. Eşimle artık çok yorulduk ne zaman bitecek bu krizler? 3 ay deniliyor sizde öyle miydi? Yani sürekli yanındayım sürekli ne zaman yattığında sessizce etrafı izleyecek ağlamayacak ya da kundaksız uyuyacak? Tummy time yapalım diyorum ağlıyor. Hiç yapamadık tummy time mesela. 51 günlük sevemiyoruz kızımızı sürekli ağladığı için. Ne zaman bitecek bu süreç gerçekten hep böyle mi olacak?