melegininannesi38 benm kizim da 13 aylik 8 kilo 69 cm. Cocuk endokrinde takipliyiz. Anne sütü aliyor cok istahli bi bebek degil sevdigi seyleri yiyiyor.gastroya da gittik kan degerlerine baktılar ozellikle demir eksikligi istahsizlik yapiyor. İlla mama baslatacak bisi yok bize hic bahsetmediler. Hic mama kullanmadik ama durum duzelecekse bebegimin iyiligi icin denerim, bi yolunu bulurum. Siz de kestirip atmayin gidin tahlilerinizi filan yaptirin