Kalbim22 Benimkiler 4,5 ile 3 yaşındalar. Şimdiye kadar telefon bile vermedim ellerine çizgi filmi tvden açıyordum ama bu yaz ilk defa tablet ihtiyacı hissettim. Normal bir günde değil ama uzun yolculukta çocuklar inanılmaz sıkıldı, bunaldı. Hiçbir şey oyalayamadı. O an keşke bir tablet olsaydı dedim, bu yaz alacağım ama sadece uzun yolculuklar ve zor zamanlar için