Tny77 ben böyle şeylerin ters teptiğini düşünürüm, siz bu kadar nefret ediyorsunuz, ileride çocuğunuz o aileye bayılabilir, çok sevebilir, sürekli babane dede diye dolanabilir. Siz bu sertlikle çocuğunuza bile kötü davranabilirsiniz onları seviyor diye. Öyle bir enerjiniz var sanki. Onları sevmesin diye büyütürseniz emin olun en başta onları çok sevecektir. Hayatın düzeni bu yani. Bizlere sürekli bişey öğretiyor çocuklar. Ben de hiç hoşlanmam kayınvalidemden mesela, ama oğlum onu severse boynum kıldan incedir ben bile sevebilirim ilerde gibi düşünmeye çalışıyorum. Ters tepmesini istemiyorum.