Yeni doğan bebeğime doktorum 30 ml mama başlattı biberon yerine kaşık biberon kullanabilirsin dedi ama kaşık biberon ile ağzına çok gidiyor bebeğimin boğazına kaçtı ödüm patladı chicconun anne göğsüne benzeyen biberonu ile daha güzel içiyor mamayı göğsümü de terk etmiyo sakin olunca anne memeside alıyor o yüzden o biberonla devam etmeyi düşünüyorum sizce doğru mu yapıyorum siz nasıl veriyorsunuz ?