
Merhaba🙋♀️ oğlumun mima zigi marka bebek arabasını artık kullanmadığımız için satmak istiyorum. Tutma yerinde bir tarafın derisi soyuldu çıkarttım ben de. Bebeği bağlama yerinde de kordonu kayıp. Bir bakımla gayet kullanışlı olur. Sürüşü çok rahat. Düşünen olursa teklifleri duymak isterim🙏