eslem2 ben kullanıyorum 1 yaşında şuan oynuyor içinde ama sürekli orda durmuyor disaridada durmak istiyor devamlı orda durutmuyorum kahve çayımı iciyorum orda dururken rahat rahat oyucaklar toplu duruyor ben gidince ağlıyor tabi o oyuna dalmisken gizli gizli kaçıyorum 🤣