Oğlum 7 aylık alt ön dişleri sivrilmeye başladı çok keskinleşti geçen gün emerken aniden ısırdı ve göğsüm kanamaya başladı çok canım yandı nasıl tepki vereceğimi bilemedim kaşlarımı çatarak ısırma sakın diye yüksek sesle uyardım başka ne yapabilirim ısırmasını önlemek için? Yaramda geçmedi sızlıyor gümüş kapak koydum sütümü sürdüm biraz rahatlatti ama artık çok korkuyorum aynısı olacak diye canımı yakıyor oğluma da kiyamiyorum biraz kızınca duygulanıp gözleri doluyor sizler bu durumu yaşadınız mı neler yaptınız tecrübelerinizi paylaşırsaniz çok sevinirim 🥺