Arkadaşlar yardıma ihtiyacım var. Bebeğim 26 günlük ve bende bir haftadır uçuk var ellerimi yıkamaktan dezenfektan sıkmaktan ellerim yarıldı uçuk söndü gibi 2 gündür ama yeri belli ve kırmızı hala benim durumumda olup doktor tarafından önerilen bir kremi kullanan var mı.