mom97X aventin kulplu auluğu var ben ondan aldım. 4 aylıkken eline veriyordum. Yavaş yavaş alıstı. Şimdi 6 aylık 1 aydır tutup mamasını iciyor onunla verirsem. Ama onunla içip karnını doyurmaz tabi. O kadar uzun tutamıyor. Genelde ayran yapıp veriyorum arada bırakıp tekrar alıp içiyor filan.