Bnm bebeğimde çok kötü kafa üstü düştü rabbim kimseye yaşatmasın hemen doktora getirdim herhangi bi kusma şişlik morarma olmadı doktor eliyle baktı biz düşen bebeklere bişey yapmıyoruz takip öneriyoruz dedi uyuyabilir sıkıntı olmaz dedi böyle şekerin düşer gibi bi baygınlık ağız dolusu kusma olursa gelin dedi şükürler olsun bi belirti olmadı ama aklım çıktı