Kızlar geçen ay ilk defa regl oldm(6 aylıktı bebegim) bu ay 15 gün geçti hala olmadım. Test yaptım negatif doktora gittim gecikebilir normal dedi. Fakat dün ve bugün peçeteyi sürdüğümde hafif kahve akıntı geliyor. ( önce iç çamaşırında gördüm hah regl dedm devmı gelmeyince peçeteyle baktım gördüm) anlayamadım korktumda. Eşim geçen ayki regl zamanımda şehir dışına gitti bi birliktelik olmadı 40 gündür yani. Anlayamadım hiçç