mervyyy Kızlar benim gözümde bazen flaş çakmaları olur ve yarım saat sürer zikzak şeklinde falan gözüm parlar tek gözüm sonra geçer ve genelde sürekli küçük noktalar yanıp söner gün içinde onlar çok rahatsız edici değil ama yarım saat süren beni korkutuyor auralı migren dendi bir zararı yoktur değil mi yaşayan var mı benim gibi 🥲🫶🏼
baroayse mervyyy merhaba benimde auralı migrenim var, doktor hissettiğinde al diye bir hap verdi, son zamanlarda pek olmuyor
atam1938 mervyyy ben de migren var kaşımın üstü ağrıyor hatta ortasına masaj yapınca geçiyor gibi oluyor
sysnre mervyyy merhaba benim de benzer şikayetlerim var. Sizin hala devam ediyor mu tedavi oldunuz mu
msr33 Benimde 10 yaşımdan beri migrenim var senin söylediğin belirtileri başlayınca tekrar gittim auralı migren zıkkımını söylediler 😂 ekstra bir zararı olmuyor insana sadece aşırı ses, aşırı koku vs herşeyin aşırısı tetikliyor ona dikkat et
mervyyy msr33 evet ya bazen ağrısız oluyor mesela sadece o flaş çakması atağı geliyor yarım saat net görememe sürekli ışık görme oluyor sonra düzeliyor bende öyle olunca çok panik yapıp korkuyorum 🤭
Selin3434 mervyyy merhaba benim de bas ağrım oluyordu sıkıştırma gibi basınç gibi ama bugün gözümde bulanık oldu insanların yüzünün yarısını yok gibi gördüm 15 20 dk sürdü ardından mide bulantısı ama ağrım olmadı çok girip çıkan çok şiddetli olmayan bi ağrı oldu kafamın tepesinde ağrısız da olsa auralı migren mi oluyor
Damyy_ Bende de var canım bir seneden fazla tedavi oldum. Bir kaç aydır almıyorum ilacı. Sadece atak hapim var onu kullanıyorum olduğu zaman. İlaç tedavisi sayesinde eskisi kadar sık atak geçirmiyorum. Normal migrenle bı farkı yok sadece önceden biliyosun atağın geleceğini.
eflal1410 Damyy_ hangi bölüme gittiniz bunun için ben mr da girdim anlamadım ama yaşadıklarım aynı semptomlar
senasyali Bende de var hatta bir gün aşırı korktum ışık çakmaları zikzaklı görme ile başladı daha sonra rüya aleminde gibi hissettim kendimi konuşmam bozuldu ellerimi kocaman hissettim bu durum 45 dk sürdü ardından şiddetli baş ağrısı başladı çok korkunçtu doktor auralı migren demişti