sadmomy yiyeceği bekletirseniz koku olur gibi bi bilgi okumuştum bi yerde bir de koku olduğunda limon ve karbonatla yıkayınca koku gidiyormuş.. kullanışlı mı derseniz onun kendi tabağı olduğunu biliyo ve tabağına hangi yemeği kokuyorm diye takip ediyo sürekli 😂 bizim çok işimize yarıyor.. tavsiye eder misiniz derseniz tabii ki tavsiye ederim ayrıca çok yüksek fiyatlar vermenize de gerek yok %100 silikon olduğunuzdan eminseniz fiyat önemli değil🌼