aybarsmom34 Eveeett kızlarım, malumunuz önümüz artık kış. Ben hiç uyku tulumu kullanmadım oyüzden hiçbir fikrim yok bu konuda. Bilen arkadaşlarım yardımcı olursa sevinirim🫶🏻 Bebeğim 6 ay 16 günlük. Kaç tog uyku tulumu almalıyım sizce ?
Omeraslan aybarsmom34 kış gelsin evinizin sıcaklığina bakın o şekilde alın derim. Ortalama kaç derece oluyor eviniz o önemli
kolonyalimendil aybarsmom34 bulunduğunuz yerin odanın ısı derecesine göre almalısınız, doğal gazlı evimiz 2 tog kullanmıştım ama evimiz giriş katta olduğu için bi tık serin oluyordu. Tavsiyem ayına göre almanız büyük alayım diye düşünmeyin. Uyku tulumu büyük olması sorun yaratabiliyor
aybarsmom34 Omeraslan Kışın evimizin içi kalorifer çalışırsa 20 21 derece falan oluyor ama şöyle bir durum var, bizim kalorifer merkezi sistemle çalışıyor. Yani iyiceee soğuk vuracak ki öyle kaloriferi çalıştıracaklar. E haliyle evin içi çok soğuk oluyor yani 20 21den daha aşağı düşüyor