ogretmenanne2024 Kızlar 37 hafta 5 günlük doğum yaptım bebeğim 2570 g doğdu. Kilo gerilemesi oldu 2460 gramdan 21 günlük şuan 3 kilo 100 g oldu sizce çok mu zayıf bebeği benim bebeğim gibi olan var mı
eslem2 ogretmenanne2024 ben 39 haftada doğum yaptım kilosu 2,650 ydi bence gayet normal sizin sağlıkla büyüsün
cikolataliekmek ogretmenanne2024 aramıza hoşgeldin güzel anne, benim oğlum da 35 haftalık 2500 gram doğdu ben bebeğimi mama ile desteklememe rağmen (20 CC kadar) 1. Ay kilosu 3200 du ve doktorumuz çok beğenmişti çok güzel kulo wlmis demişti siz 21 günde o kadar olmuşsunuz nerdeyse 🙂
ogretmenanne2024 yasemin1812 çok şükür iyi ama ne biliyim bana düşük geliyor doktorda kilo alımı iyi dedi. Hamilelikte tansiyon ve sıvı azlığı olduğu için malesef kilo alamadı
ogretmenanne2024 adaatuna düzenli kilo takibi yapılıyor kilo alımı iyi dedi sadece anne sütüyle besliyorum
TwinsAndBeren ogretmenanne2024 merhaba ilk 6 ay ayda en az 500 gr alması gerekiyor sizinki 20 günde 650 gr almış gayet iyi bence 😊
ogretmenanne2024 adaatuna ilk bebeğim bana göre zayıf geldi başka annelerimizde var mı diye merak ettim
dilara_0 ogretmenanne2024 kilosu gayet iyi maşallah. İlk 6 ay boyunca her ay 500-1000 gram arası alması gerekli. Sizin bebiş 21 günlük neredeyse 1 kilo alımı olacak. Tam 1 ay olana kadar 1 kilo olur hatta geçebilir bile. Endişe etmeyin sağlığı yerinde ise kilo alınacak bir şey her yolu var ☺️
Minel-inannesi ogretmenanne2024 gayet iyi gidiyosunuz maşallah 😊 kiloya takilmak yerine yasadiginiz anlarin tadini cikarin🥰
dilara_0 ogretmenanne2024 gelip geçici hepsi zamanla anlayacaksınız sizde çok takmışım bu konuları diyeceksiniz 🥲🥰