Merziye68 Annelerimm bebeğimin alt iki dişi çıkalı nerdeyse 2 ay oldu ama hala küçücük uzamiyor normal dişin çeyreği kadar neden uzamiyor ? Diş hekimine gitmem gerekiyor mu