Yelda35 çok doğru söylemiş inanın zamanla düzen oturuyor sakin vazgeçmeyin taviz vermeyin( bir gün evde kalsın gibi) sizin kararli olduğunuzdan emin olsun. 2 gün ağlamadi çünkü farklı bir ortam farklı oyuncaklar,ama hergun gideceğini farketti ve ağlama başladı. Zaman tanıyın hergun okulla ilgili konuşun, kendinizin ise gitmek zorunda olduğunu vs. 2.5 yaş çok küçük gibi geliyor ama inanın herşeyi çok iyi anlıyorlar