Bizim 3. Ayda her iki bacak da 63 derece idi doktor küçük bi kayma var cift bez bağla 4. Ayda tekrar kontrol ettir dedi
Cift bez bağladım 4. Ayda gittik düzelmişti cok şükür
Sizde de minik binkayma var ama korkulacak birsey değil bebeklerde kemikler çok çabuk düzeliyor
Siz de doktorunuza danışarak cift bez bağlamayı deneyebilirsiniz🌸