msmc hayır üşümez siz rahat olun, doktor kontrolüne gittiğimizde anneler kat kat giydirmişti ben kısa kollu zıbınla götürdüm çocuğu 😁 doktorumuz cok iyi yapmıssınız babasına göre giydirin her zaman hasta olmasın diyor. Bir de elimle göğsünü ve sırtını kontrol ediyorum gün içinde, ılıksa mesela örtüyorum ya da giydiriyorum, cok sıcaksa açıyorum ki isilik olmasın. Eli ayağı hep soğuktur o sizi yanıltmasın. Bu sekilde tutturdum ben de yavas yavas😄