Rukayye96 Hiç ayrı kalmadık yavaş yavaş bi kaç aya işe başlamak istiyorum birini buldum gibi yavaş yavaş alıştıracağım ama korkuyorum . Bir yandan çok bunaldım artık çalışmak da istiyorum
denizalismom Rukayye96 5,5 aylıkken işe başladım . İlk gün çok zordu. Yarım gün çalıştım. Kendimi nasıl eve attım bilmiyorum. Ama sonradan alışıyorsunuz.