ozge_1233 oğlumun takibine baktım
doğum kilosu 4,5kg
1.ay 6kg
2.ay 7kg imiş sadece anne sütüyle
Sadece anne sütüyle bu kilodaysa çok iyi maşallah doktorlar anne sütü alan bebeğin kilosunu asla kısmıyorlar mama yiyorsa azaltıyorlar. Anne sütü asla obezite yapmaz emzirmeye devam et