mevaninannesi23- Bebeğime gündüz/gece emmeyi bıraktıramadım. Bir süredir düşkünlüğü arttı. Gece bıraktırmayı denediğimde asla uykuya geçmiyor ve benden başka kimseye gitmiyor nasıl bıraktırabilirim? Gündüz/gece bıraktıran tecrübeli annelerin fikirlerine açığım 🫣
iki_prens_annesi_ mevaninannesi23- önce gündüzü biraktirdim ben şöyle yaptım 5 de 4 4 de 3 sonra sabahı kestim öğle uykusunu kestim en son geceye yatarken olanı kestim gece uyandikca hep verdim
mevaninannesi23- iki_prens_annesi_ Tam kesicem diyorum daha fazla emmek istiyor ve geceler beni çok zorluyor. Belki 5 belki 6 defa kalkıyor.
iki_prens_annesi_ mevaninannesi23- git gide azalır her uyanışta mı emmek istiyor su teklif edin yada mesela 8de güne başlıyor diyelim en son 6 da mı emmek istedi dikkatini dağıtıp 6 da güne başlasın