ikiaslanannesi87 Az birikmişim var 0.50 gram altın alıp kenara atıcaktım zaten ama alıp kenara koymak yerine takmak istedim dışı çelik altın kaplama oluyor içindeki 8 ayar 0.50 gram altın kızlar sizce böyle alıp takmak daha mı mantıklı kararsız kaldım ?
onefinemom ikiaslanannesi87 Eğer yatırım düşünüyorsanız işlenmiş bir ürün almayın bence (takı gibi) değer kaybediyorlar ve aldığınız fiyatın daha aşağısında bozduruyorsunuz genelde. Takmak isterseniz güzelmiş ama
ikiaslanannesi87 onefinemom Yani satmayı düşünmüyorum ufak bi birikim altın sonuçta alayım takayım dedim öyle ama kararsız kaldım
onefinemom ikiaslanannesi87 yani şöyle o zaman, satmayı düşünmüyorum kenarda altınım da dursun derseniz alıp takın tabi 🥺
ikiaslanannesi87 onefinemom Peki fiyatı 1.220₺ içindeki 8 ayar 0.50 gram dışı altın kaplama fiyatı iyi mi peki pek anlamıyorum da bu altın vs konularını 😅🙈
anneann 8/14/18 ayar altınlar aldıktan sonra değer kazanmaz en fazla aldığın fiyata satarsın yatırım düşünüyorsanız kurpsuz gram çeyrek yada ata alın
ikiaslanannesi87 anneann Takmak için düşündüm canım 8 ayar 0.50 gram fiyatı 1.220₺ nasıl acaba bilgin varmı?