Oğlum tam olarak 17 ay 15 günlük son 4,5 gündür bir çığlık atma sorunu yaşıyoruz her şeye ama her şeye tuvalete giderim kapıda çığlık, uyutmaya çalışırım çığlık atar, istediği bişeye uzanamaz çığlık atar, markete gideriz çığlığıyl marketi inletir, dün eşim inst. Reels izliyor komik çocuk videoları denk gelmiş ordaki çocukların sesini duydu çığlık atıyo bişey yapma diyorum çığlık atıyo sabahın 5 inde kalktı bezini değiştireyim dedim çığlık kıyamet binayı inletti ama bu öyle basit bi çığlık değil var gücüyle cıyak cıyak. 2 gecedir uykusunda çığlık atıyo anlık sonra devam ediyor uyumaya kalkmıyor napcam anlamdım normalmi bu ayda. Tepki göstermeyeyim diyorum duymamazlıktan geliyorum yok değişmiyor, kızıyorum olmuyo, kucağıma alıp sakinleştireyim diyorum yok olmuyo bana bişey söyleyin özellikle gece, sabah ve dışarda toplumda dayanamıyorum kafam kaldırmıyor. İlk çocuğum da değil 35 yaşındayım ve 17 yaşında kızım 15 yaşında oğlum var 2 sini beraber büyüttüm bu kadar zorlamadılar beni.