Kızlar bugün kızıma bezi bıraktırma sürecine başladık. Bir iki saat önce bezine büyük tuvaletini yaptı altını temizledim bezi bağlamadım kızım artık bez bağlamayalım büyüdün abla oldun dedim çişin gelince bana söyle tamam mı bez olmadığı için tuvalete yapcaz dedim tamam dedi. Bir saat içinde üç kez altına çişini kaçırdı. Şimdi uyuyo uyurkende yapar mı bilmiyorum. Bu süreç nasıl ilerleyecek bana bilgi verin acilinden 😂 gecede bez bağlamak istemiyorum gündüzde bağlamıcam bu gidişle alt pijaması kalmıcak evde