Merhaba kızlar bebeğim 6 ay 23 günlük 2 gündür gündüz uykularında bir türlü dalamıyor gözleri tam kapanırken sıçrıyor ve ağlamaya başlıyor. Eğer yanında olursam geri uyumaya çalışıyor olmazsam eğer ağlamayı devam ettiriyor. Yanında olduğumda da sürekli sicramaya devam ediyor ama bu neden olur bilginiz var mı acaba başına gelen oldu mu