Çamaşır makinem mutfaktaydı sonra onu koridora aldık.
Tam dış kapının karşı çaprazında duruyor.
KurutmaA makinem de geldi birazdan üstüne koyacaklar onun ama görüntü hoş durmayacak dolapta şimdi yaptıramayız.
Napsak ki acaba banyom da küçük 🤷♀️🤷♀️
Başka çare yok sanırım
Balkonlarım da açık balkon