merhabalar hemkahvecilerim,
bu aralar kahveyi biraz kaçırdığımı düşündüğüm için detoks yapma kararı aldım 🥲 az önce bitirdiğim kahvemin bardağını kenara koyup bu postu açıyorum 🦦 1 hafta boyunca kahve içmemeyi planlıyorum. Onun yerine daha sağlıklı içeceklerle günümü geçireyim istiyorum, hem de daha bol su tüketerek. Eşlik etmek isteyen olur mu? Her gün kahve yerine içtiğimiz içecekleri paylaşırız, birbirimizi su içmeye motive ederiz vs . Kahvenin bir ikon olduğunu biliyorum bu uygulamada ama bunu başarabiliriz 🥲🤝🏻🤍