Dmtt06 bu benim oğlum. Kizim gayet uyumlu sakin bir bebekten ama oğlum illallah ettiriyor gerçekten sabriminizin son damlasını kullanıyor. Biz de eşimle diyoruz ne yediğimizden ne ictigimizden hiç birsey anlamıyoruz anca karnımızı doyuruyoruz güç bela .Kısıtlamak da istemiyorum ama gerçekten durmuyor sürekli hareket halinde,tehlikeli işler peşinde. Vurması, ısırması, üstümüze eline ne geçerse atması farketmeksizin. Yazsam daha çok yaramazlık var .