Selam kızlar nasılsınız. Artık içimi dökmek istiyorum belki bi çözümünü bulan vardır. Bu sene 1. Sınıfa başlıyacak birde 11 aylık iki oğlum var. Küçük oğlum doğduğundan beri bizi çok yoruyor büyük oğlum hele şu sıralar her dediğime karşı çıkıyor kesinlikle tm dediği hiç bir şey yok babası da bende sürekli konuşuyoruz. Kıyafet takıntısı var yani sürekli üstünü değiştirir beğenmediği bir şeyi asla giydiremezsiniz gün içinde bir kıyafet yığını oluyor odasında ve artık o yığıntıdan o kadar bunaldım ki.. Bi yere gitçek oluruz şunları giysen derim kıyameti koparır içine atlet giy bu aralar serinledi hasta olucak gibi zaten yok asla gitmez zorla giydiririm kendi çıkarır hemen. Kardeşini çok kıskanıyor biliyorum ama napıcağımı şaşırdım artık ya.. Dışarda oynuyor her akşam kavga kıyamet eve giriyor seslendiği mizde tm diyip kesinlikle gelmez. Ne yapmam lazım artık bilmiyorum ya çok üzülüyorum böyle olmasına kendi otoritenin sağlayamadığımı düşünüyorum artık 😔