Kızım görüp görebilceğiniz en aksi en huysuz bebek doğundan beri uyumaktan nefret eden uyanık olduğu her dk da mızlanmaya sebep bulan bir bebek yine de şükürcüyüm sağlık problemimiz yok diye ama bu aralar aşırı yıprandım destek 0 ne eşten ne cevredem hiç kimseden sabah 7 de kalkar 10 da sözde gece uykusuna yatar ama nası yatar saat başı uyanır 9. Aydan beri bir saate bir uyanır gece uykularım bitti bazen sinirden bağırmak istiyorum gün içinde de inatlaşınca ister istemez bağırıyorum aşırı bunalıyorum cünkü bir bardak sıcak kahve içemem cünkü gece yattımı zaten saat başı kalkıyor bizde yanında yatmak zorundayız 1 saat bile uyumaz yoksa cinsellik bitti kendime bakamıyorum akşama kadar eski püskü pijama kafamda topuzla geziyorum afedersiniz tuvalete vaktim yok eskiden etkimlikler yaptırırdım şuan hiç bişey yapmıyoruz o kadar halsizim enerjim düşükki sosyal aktivite 0 evde çığırır dışarıda çığırır sürekli gerginim haliyle ekransız büyütüyorum 12 aylık şuan ama artık baş edemiyorum gibi sürekli üzerimde kendi kendine oyun oynamaz gece uykularım olsa bu kadar tahammülsüz olmuycam belki ama dinlenemiyorum oda ayırmayı düşünüyorum ama bırak oda ayırmayı beşiğine dahi yatmıyor şaşırdım gerçekten içx dökmek istedim öyle bi