zeynptgb 1bucuk ay önce et beni aldırdım devlet hastanesinde.sonucu rapor hazrlanmistir diye mesaj geldi ama e nabız da bulamıyorum yok yani nasıl öğrenebilirim
Kararsizaney zeynptgb raporlara girip bakabilirsin patoloji sonucunda rapor yazdıkları için orda çıkar bende ordan bakıyorum
Kararsizaney zeynptgb şimdi baktım bende siğil yaktırmıştım ordan parça alıp patolojiye gönderilmişti radyolojik bilgilerinde çıkıyor eğer o gün kan filan verdiysen tahlillerimde çıkar rapor sonuçları
Deletedmom_182 zeynptgb tahlillerde de raporlarda da çıkmıyor e nabızda ana ekranı en aşağıya kaydırın alt kısımlarda patoloji raporları diye ayrı bi bölüm var oradan bakıyorsunuz
zeynptgb Deletedmom_182 burda da yok maalesef o zamn e nabız a düşmemiş değil mi başka aciklmasi yok bu durumun
zeynptgb Sirinseyma malesef hastaneye de gidemiyorum telefondan da ulaşamadım öyle kaldı.siz naptiniz