İyi günler hanımlar yaklaşık 2 haftadır mastitle uğraşıyorum sıcak duş sıcak kompres sağım bebeğimide emziriyorum ters emzirme üstüne eğilip emzirme tarakla masaj normal masaj hepsini denedim hanımlar ama geçmiyor el yumruğu kadar göğsümde şişlik var ve artık kol altıma kadar ağrı yapıyor antibiyotikte kullanıyorum bu ikinci kutu Allah rızası için başka bir çözümü olan varmı artık duramıyorum ağrıdan göğsümü taşıyamıyorum resmen