Benim kızım 6buçuk aylık oldu. 2 ana 1 ara öğün verebilirsin dedi doktorumuz. Sabah kahvaltı akşam çorba. Meyveyi sabah veriyodum ama meyve yada yogurdu ara öğüne cekebilirsin dedi. Muhallebimiz var bide gece yatmaya yakın veriyorum tok tutsun diye ama biberondan mama içerek uyumaya alışık oldugu için ekstra mama vermem gerekiyo bazen. Sizlerin öğünler nasıl neler veriyosunuz?