asemada Merhaba,kızımın 5’li karma aşı yapılan aşı bölgesi avuç içi kadar bir yer kızardı ve dokununca içinde sertlik var. Sebebi ne olabilir? Sizinde başınıza geldi mi?
asemada Dün doktor kontrolümüz vardı gördü kolonyalı mendille masaj yapın dedi ama bugün daha da kızardı deri altı daha ödemli gibi endişelendim