Kızlar bebişim 16 günlük, günlük 20-25 gr kilo alıyor, boyu da 14 günde 5 cm uzamış. Prematüre bir bebiş. Sadece anne sütü ile besleniyor. Çevremde öğünlerine 1-2 kez mama eklersen daha hızlı toparlar diyenler oldu. Doktorum da iyi bakmışsın dedi. Kilosu şuan 2280. Mamanın kilosuna olumlu katkısı olur mu?