Selinto Kızlar biliyorsunuz fiyatı yüksek o yüzden araştırma yapıyorum Alan kullanan varmı ergobaby kanguru
Melike Kullanıyorum yenidoğan aparatıyla kullanıyorum 2 aylık şu an bebeğim içinde uyuyor genelde ama bende bel ağrısı yapıyor fazla kullanınca 😕