Kızlar haftaya inşallah sunnetimiz var Adana Seyhan devlet hastanesinde olacak. Gece 3 ten sonra bir şey verme dedi sabah 8 de gel dedi bu bebe 7 aylık nasıl dayanacak🤷🏻♀️ memeye aşırı düşkünlesti gece 2-3 saatte bir emiyor vermezsem bağırıyor ağlamaktan kötü oluyor biraz buyuyunce mi yaptirsak dedim de hafif eğrilik vardı doktorda hemen yapalım diyince tamam dedik birde lokal anestezi mi genel anestezi mi veriyorlar. Sizde süreç nasıl ilerledi.