5 ay 23 günlük bebeğim bugün 2 numaraya basladik aptamil prosyneo bisey olur mu
….
üstte kal
Birşey olmuyor bende 6 aylık olmasına 10 gün kala 2 ye geçtim cok şükür hiçbir şey olmadı
hafsanures tesekkur ederim sagolun
Ben de 15 Gun önce geçtim bir şey olmaz merak etmeyin