Busex Merhaba kızlar 1.5 yaş oğlum benden artık yemek yemek ıstemıyor. Kahvaltı da vermeye çalıştım istemddı babası verdi onda yedi . Neden böyle yapıyor . Yada bir başkasından yıyor benden yine istemıyor arada keyfı eserse yiyor
ellerimt0mbikt0mbik Busex Geçicidir ,bazen bebeklere böyle gelip gidiyor. Kimden yiyorsa o yedirsin ,yiyorsa ne mutlu.🪬
defnemiraybebek Busex annenin stresi geçiyor ondan almıyorlar benim kuzum da arada yapıyor babası yediriyor yesin de basıl yerse yesin modundayım
Acelya17 Busex aynı dertten muzdaripiz bende post açtım kızımla hemen hemenn aynılar ben veriyorum yemiyor sonra bir başkası verdiği zaman yiyor o yüzden ben yemiyor dediğim zaman kimse inanmıyor 🙄😂
Cicektebenimcicekligunlerde Busex Babası ne yedirirse yer en sevmediği yemeğe bile hayır demez. Babası ne derse hemen yapar. Bana inat çığlık çığlığa..🤷🏻😂 Geçici dönem diye umuyorum
Cicektebenimcicekligunlerde Busex özlüyorlar babaların nazi geçiyor.Tüm gün görüyor beni otorite sarsılıyor 🤷🏻😀
bikahveicelimmi Busex yemek yedirirken istemedigi bi davranis mi gosterdin? Tekrar yasamamak icin reddediyor olabilir israrci olduysan veya rahatca yutamicagi kadar cok veriyorsan vs vs