4 aylık aşı yaptırdıktan sonra aşıyı vuran kadın sağlık ocağının vermiş olduğu ücretsiz kan damlasını verecekti. Kabul etmedim ben başka alırım dedim yan etkisi varmış diye de ekledim. Eczaneden herkesin yorumlarda belirttiği ocean kan damlasını aldım. Saat 10 da d vitamini veriyorsam 4 saat sonra da kan damlasını veriyorum. Uyumuyorsa 3 saat sonra. Ama gel gör ki 1 haftadır uykususuz. Hiçbir şekilde durmuyor sürekli ağlıyor. Acaba vucut alışma sürecinde mi 🤔 yada d vitamini ile peş peşe mi versem bilmiyorum. Siz saat kaçta veriyorsunuz? Bi tek benim çocuğum mu böyle.