Merhabalar. Doğumdan sonra 94 kilo olunca bir diyetisyenle anlaştık online olarak. 15 gündür listeyi uyguluyorum ve çook memnunum. Emzirdiğim için deli gibi tatlı yiyordum abur cubur yiyordum verdiği listeyle bu istediğim sıfırlandı resmen canım hiçbir şey istemiyor. Şimdiden 3 kilo gitti bile. Tek sorun şu an için bana sporu yasakladı. 80lere kadar böyle inelim tıkandığımız yerde spordan destek alacaz diyor. Sizce böyle mi olması lazım sanki spor yaparsam daha hızlı gidecekmiş gibi geliyor. Düşüncelerinizi yazarsanız sevinirim.