esrahrz benim kızımda bağırsak enfeksiyonu oldu geçen hafta götürdüm bu damlayı verdi doktor. Gaz damlası diye geçer bağırsakları düzenler ve sab simplex ile beraber kullanabilirsin dedi. Ha bir de enfeksiyon geçse bile devam edebilirsin bağışıklığını güçlendirir dedi. Zaten damlanın üzerinde probiyotik diyor. Benim kızımın enfeksiyonu geçti ve kakasını rahat yapar oldu. Size de tavsiye ederim. (Kızım2 ayı yeni bitirdi)