Kızımın 4 gün geçmeyen düşmeyen ateşi vardı. Dişten şüphelendim . Doktor boğazında kızarıklık var dedi . Parol dolven ve bı antibiyotik verdi. Hastalığa dair hiçbir belirtisi yoktu sadece huzursuzluk ve ateş vardı. Antibiyotiği kullanmadım donusumlu kullandım diğerlerini . Bugün 5.gun sabah döküntü başladı vücudunda hastabeye gittik 6 . Hastalık dediler