Northstar28 1 yas bizede fena geldi 😅 20 gün falan her şeye ağladı yok böyle bisey ya. Kucagimdan asla inmedi . Şuan 13 ayi geçtik. Biraz biraz ablasıyla oynuyor. Yemek falan yapabiliyorum ama . Memeye çok düşkün özellikle geceleri saat başı falan muhakkak uyanıyor küçükken daha uzun uyurdu 🫣🫣 onu yapma diyorum ı ııı demeye basladi bide minik oglusum benim