Sizde kaçıncı seanstan sonra kıllar rahatsız etmeyecek duruma geldi merak ediyorum.
Seans aralarında kısaltmamak gerekiyor diye biliyorum benimkiler de çok çabuk çıkıp uzuyor ve baya baya fazlalar yani
Bu kafama takılıyor o yüzden bir türlü başlayamıyorum kaç ay öyle gezmem gerekir hemen rahatlar mı acaba🤦