TuranTuran Emirim21 4 aydır kullanıyorum ve çok memnunum, evet büyük çok yer kaplıyor ve ağır ama kızım içinde çok mutlu❤️
Emirim21 Mom022 travel arabalar kullanışlımı değil neden kimse tavsiye etmiyor? Yada büyük ve hantal olduğu içinmi acaba?
Durukuss Emirim21 valla ben şahsen büyük ve hantal oldugu icin tavsiye etmiyorum cevremde kim varsa her alan büyük bi hevesle alıp sonunda pişman olup satıyor. Hamileyken bunu anlamak mümkün olmuyo. Cünkü travel cok sık duruyo hele pusetle harika duruyo ama cocuk oldktan sonra isin rengi degisiyo, bi elde cocuk bi elde araba. Bebek bazen sevmiyo arabayı kucakta hem cocuk hem arabayı tasımak gerekiyo. Cok cok cok arastırarak en kibar traveli aldım ama yine de satmak durumunda kaldım. Suan baston bakıyorum.
Emirim21 Mehmethan0920 bende aynı modele baktım işte hoşuma gitmişti. Bakalım artık canım nasip hangisi olacak. Güle güle kullan sende bebişinle 😇
Emirim21 Sasah1441 aynen canım pusetsiz olmaz baston araba içinde çok ufak zaten ve tam söylediğin gibi 3. Katta ve asansör olmayan bir binada oturuyorum her halükarda arabayı indirip çıkarmak zor olacak malesef 🤷♀️
Hunili Maclaren techno arc, quest arc, techno xt arasında kalafım karar veremiyorum kullanan yada önceden araştırmış birileri vardır inşallah bi yardım edin bana 🌸
Emirim21 Durukuss yaaa 🙄 zor işmiş bu araba seçimi inşallah bende istediğim gibi Bi araba bulabilirim
Hatice_mirac_miray Emirim21 wellgro kullaniyorum buyuk diolar ama cok rahat kullanisli ve bebegimde icinde rahat muhim olan bu benjm icin
Mervege Baby2go future 8047 travel sistem 5 aydır kullanıyoruz çok memnunuz hafif, rahat, şık. Görenler soruyor hep çok güzel gözüküyor memnun musunuz diye. Herkese öneriyorum. Fiyatı da uygundi civil den indirimli 1100tlye almıştık.
deletedmom555 Emirim21 Pierre cardin kullanıyorum 5 aydır çok memnunum Gayet hafif ve kullanışlı çok yer kaplamıyor
mrs_happy Emirim21 casual quatro kullanıyorum kopek gıbı pişmanım kesınlıkle kullanıslı deıl hantal bel agrısından baska ıse yaramıo katlanınca cok yer kaplıo 6 aydr kullanıyorum hem puset ve otekı ıkı sıstemınıde kullandım baston alıcam okdr pısmanım
Durukuss Helloyagmur yaa bende aldım dün e bebek indiriminden de tek sorun kendinize cevirdiginizde tekerlere ayagınız carpıyo sürüsü biraz zorlasıyo😬 onun dısında gercekten cok kullanıslı
Yekyek12 Emirim21 casual vista.. Baston bebek arabası olarakta bebek büyüdükçe çok rahat kullanabilirsiniz. Az yer kaplıyor, kolay açılıp kapanıyor, baska bebek arabalarına nazaran hafif
Niliyy casual quatro daha hafif ve az yer kaplıyor tavsiye ederim biz cadillacı falan da ınceledik quatro aldık kesinlikle manervarı falan çok daha güzel