psikolojikdanismanannee Sevgili Bursalı Anneler; MedicalPark hastanesinde bir çocuk doktoruna gidiyorduk. Doktorumuz farklı bir hastaneye geçmiş. Memnun kaldığınız bir çocuk doktoru var mı?
biranneningunlugu5 psikolojikdanismanannee nilüfer dorukta sebahattin bey var kendisi çok ilgili. Eğer devlet hastanesi düşünürseniz dörtçelik çocuk hastanesinde emre bey var
Burcutopal psikolojikdanismanannee hayat hastanesi Erol comart 18 aydir gidiyirz aşırı asiri memnunuz
hopdedik psikolojikdanismanannee sehir hastanesinde Mehmet cengiz cevherogluna gidiyoruz cok memnunum kendisinden
Gucluyummutluyumm Devlet hastanesi olur diyorsanız Mustafa erhan ascioglunu tercih edebilirsiniz çok iyi bir doktor samimi çocukları seviyor asık suratlı filanda değil
betulnida biranneningunlugu5 evet muayenesinde çok ilgili olduğunu söyleyebilirim 9 aydır götürüyoruz ama muayene sonrası asla telefonlara dönmüyor mesajlara cevap vermiyor telefonları çoğunlukla kapalı. Sırf bu yüzden değiştirmek istiyorum arayışa girdiğim için bu posta denk geldim ne zaman arasam kapalı ve asistanıyla görüşmek zorunda kalıyorum bu da büyüm bir sorun bence
sekizaralik Pedmer’de Orhan Dengiz’e gidiyorum inanılmaz iyi bir doktor. Çocuğun her şeyi ile ilgilenir, sizi uzun uzun dinler, gereksiz yere ilaç yazmaktan hoşlanmaz. Biz 1 yaşında tanıştık kendisiyle ama 9 aydır aşırı memnunuz keşke yenidoğanda tanışsaydık
likeli betulnida nilüfer dorukta sözer beye gidiyoruz biz. Hiç ulaşamama problemi yaşamadım. Genelde mesajla iletişim kuruyoruz. Aradığımda açamasa da mesaj olarak geri dönüş yaptı hep.
betulnida likeli çok teşekkürler bilgilendirmeniz için keşke bu tarz doktorlar çoğalsa🥹 ismini okudum burada epey 15 ay kontrolünde ona götürüp bi deneyeyim diyorum
likeli betulnida yenidoğan döneminde biz de çok doktor dolaştık en son tavsiye üzerine Sözer Beye gitmiştik çok memnun kaldık 10 aydır devam ediyoruz. Umarım giderseniz siz de seversiniz kendisini.